Vernieuwing van de doopbeloften in de N.H. kerk te Ootmarsum in 1940.

Omschrijving:De vernieuwing van de doopbeloften wordt gedaan vanaf 18-jarige leeftijd. Het heet ook wel de belijdenis. Dit is op Palmzondag. Trefwoord specifiek: groepsfoto, Ned. Hervormd Aannemen, vlnr staand Johanna Scholten (Postelhoek), Klaas Smit (Vasserweg), Anneke Scholten (Breklenkamp), Jan Scherphof, knecht bij Bonke Bouwmansweg, dominee Nijland, Wim van Zuilekom, Thijmen Doornweerd, Jan Florijn (Kuiperberg), Gerrit Molendijk, Jan Klein Rammelkamp, Wilhelm Lubberman, ?, zittend [Anneke Maatman (Lattrop) of G. Lohuis], Riek Smit (Vasserweg nu huis Aveskamp; vader wegwerker), Marie Scheepers (getrouwd met Hennie Beld), Sien Oortman, Geertje Smit, Dina Harmsen (“Bekhuis"; Springendal Uelserdijk 5)
Personen:Johanna Scholten; Klaas Smit; Anneke Scholten; Jan Scherphof; dominee Nijland; Wim van Zuilekom; Thijmen Doornweerd; Jan Florijn; Gerrit Molendijk; Jan Klein Rammelkamp; Wilhelm Lubberman; Riek Smit; Marie Scheepers; Sien Oortman; Geertje Smit; Dina Harmsen
Datum:18-3-1940
Locaties:Ootmarsum, Ganzenmarkt