Uitstapje van de jongerenvereniging van de Nederlands Hervormde Gemeente.

Omschrijving:Trefwoord specifiek: uitstapje, jongerenvereniging N.H. gemeente, vlnr onderste rij Jan Koops, Betsie Koops, Ferdie Harmsen, mevr. Onstenk (vrouw dominee), middelste rij Gerda Frowijn, Joke Hagedoorn, Gine van Zuilekom, Truus Koops, Tine Hagedoorn, Dientje Rademaker, Sinie Harmsen, Ab Thijs, Dirk Harmsen, Bertus Krom, bovenste rij (vlnr hoofden) Mw. Hendriks, Bernard Hendriks, Truus Tukkers, Henk Koops, Henk Smit, dominee Onstenk, Jan Veldhuis, Henk Toet, Jan Schipper, Gerrit Molendijk, Henk Oortman, Arie Schepers, Hennie Heupink (chauffeur)
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Periode:1/1/1950-1/1/1955
Datum onzeker:Ja
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 6-9-2012.