Twee zussen Voorpostel.

Omschrijving:De zussen kwamen uit Oud Ootmarsum De Postelhoek van “Postelman” (nu Bonnes). Hanna was als meid bij Broekhuis (Gervelman) en trouwde met Lansink “Westenaogel; Sien was meid bij Deepman Reutum “Deperink” en trouwde met Hulskotte die er dichtbij woonde. Zij hadden nog 1 zus: Marie, die meid was bij Vinke en later bij Weustink De Rozenstruik trouwde. Toen Postelman overleden was moesten de zussen uit huis trouwen. Bonnes kwam op de boerderij.
Trefwoord specifiek: familiefoto, r. Sien Hulskotte-Voorpostel “Postelmans Sien”, l. Hanna Lansink-Voorpostel Westenaogel (“Postelmans Hanna”)
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Sien Hulskotte-Voorpostel; Hanna Lansink-Voorpostel