TKC Klootschieterswedstrijd tussen de “Vijfsprong” en “Oud Ootmarsum” .

Omschrijving:Oud Ootmarsum won de wedstrijd.
Trefwoord specifiek: wedstrijd, klootschieten, vlnr (twee profielen) Jan Engbers (“Schriewerd”), Bernard Lohuis, man in pak Jan Wiefker uit Enschede (kwam veel bij Eppink), ? Voorpostel, Bennie Koldemeule, Geert Schoemaker (Binnenes), 2x onherkenbaar half afgebeeld persoon, Henk Schoemaker (Binnenes), Henk olde Klieverink, Johan Engbers, Toon Steinmeijer “Venboer”, Gait Heerink, Rinus Floot, vooropschieter Gerard Lohuis?
Trefwoord:activiteit & sportieve
Personen:Jan Engbers;Bernard Lohuis;Jan Wiefker;Voorpostel;Bennie Koldemeule;Geert Schoemaker;Henk Schoemaker;Henk olde Klieverink;Johan Engbers;Toon Steinmeijer;Gait Heerink;Rinus Floot
Periode:1/1/1970-1/1/1975
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 11-10-2006.
Identifier:NL-OmsVHO08622A009
Locaties:Ootmarsum