Thema-avond over de Canon van Ootmarsum.

Omschrijving:Het onderwerp van deze avond was: De Canon van Ootmarsum. Een projectgroep van de heemkunde is bezig een Canon van Ootmarsum samen te stellen. Zij wordt hierbij ondersteunt door de IJsselacademie. Ewout v.d. Horst van dit instituut gaf een interessante inleiding. Op de thema-avond hadden de inwoners van Ootmarsum de gelegenheid kennis te nemen van de 50 geselecteerde vensters die de historie van Ootmarsum weergeven. Zij gaven aanvullingen en positieve kritiek. Trefwoord specifiek: thema-avond Canon Ootmarsum, voor vlnr Toon Heupink, Henk Kamp, Ben van Benthem, Henk Eweg (projectgroep), Ben Harink, Gerhard Broekhuis, Ties van Kerkhoff, Peter M. uit Zwolle, erachter Ben Velthuis, Hans van Benthem (projectgroep), groepje links achter vlnr Ronald Grimberg, Henk Scholten (Agelo), Nettie Aarnink, Anny Reinders, Ilona Stoeten-Schulten (basisschool Meander)
Trefwoord:activiteit & culturele
Datum:25/6/2009