Tableau Vivant met deelnemers en toneelspelers van de uitvoering “de Geheimen van de Rozenkrans”.

Omschrijving:Waarschijnlijk een toneelstuk ten bate van de KAJ. Gespeeld werd in de zaal van Luttikhuis. Trefwoord specifiek: toneel, oratorium, r.-k. Oratoriumvereniging (?), achter de groep spelers staan in burger vlnr Willem Bloemen (“Brul”), Jan ten Borg, mevr. ter Braak, Jan Bloemen, Ben Veldboer, Hendrik Avéres, Theo Budde, Gerard Krop, Martin Koster, Jan Veldboer Ganzenmarkt, Ben Nijhuis (“de Biel”), Mimy Bonnes, heer ter Braak, heer ter Braak, in burger rechts naast de spelers Clementien Haarhuis, Mimy aan de Stegge, aalmoezenier kapelaan Altenburg, toneelgroep staand vlnr Gerard Weierink, ?, Joop Kouijzer, oude Vrielink, Gerard Luft, Marinus Leussink, ?, met hoed Dre Budde, knielend in het midden Riet Buijvoets, vooraan vlnr ?, Ben Heupink, Annie Masselink, Gerard Bekhuis, Annie Meenderink, Sjaan Bloemen
Trefwoord:activiteit & culturele
Personen:Willem Bloemen; Jan ten Borg; Annie ter Braak; Jan Bloemen; Ben Veldboer; Hendrik Avéres; Theo Budde; Gerard Krop; Martin Koster; Jan Veldboer; Ben Nijhuis; Mimy Bonnes;Jan ter Braak; Clementien Haarhuis; Mimy aan de Stegge; kapelaan Altenburg; Gerard Weierink; Joop Kouijzer; oude Vrielink; Gerard Luft; Marinus Leussink; Dre Budde; Riet Buijvoets; Ben Heupink; Annie Masselink; Gerard Bekhuis; Annie Meenderink;Sjaan Bloemen
Periode:1/1/1953-1/1/1955