Spreker burgemeester Roel Cazemier bij de presentatie van het nieuwe boek “Commanderie en Huis Ootmarsum”.

Omschrijving:Het boek is het resultaat van vier jaar gedegen onderzoek door auteur Henk Eweg. Hij werd terzijde gestaan door een redactie bestaande uit Rob Meijer, Jan Raatgerink en Rene Rorink. Henk Eweg bood het 1e exemplaar aan aan burgemeester Roel Cazemier en wethouder Loes Stokkelaar.
Trefwoord specifiek: presentatie boek, presentatie “Commanderie en Huis Ootmarsum”, burgemeester Roel Cazemier, tafel l. familie en vrienden Henk Eweg
Trefwoord:gebeurtenis & culturele
Personen:Roel Cazemier