Siepelmarkt: met de zeilwagen naar de boerderij van Toon en Ank Schulten in Nutter.

Omschrijving:De Siepelmarkten worden vanaf 1970 gehouden op 3 donderdagen in de vakantie. Er worden van oudsher oude ambachten gedemonstreerd en er wordt een boerenbruiloft opgevoerd door leden van de Ootmarsumse Boerendansers en enkele 'losse' leden. In de beginjaren werd de bruiloft 3x daags opgevoerd; later 1 keer.
Trefwoord specifiek: Siepelmarkt, groepsfoto, boerenbruiloft, klederdracht, boerendansers, voor vlnr Miny Morshuis, Harrie Vos, Gerard Velthuis (muzikant), Henk Essink, Ank Schulten, Toon Heupink, erachter Toon Schulten, Marlou Raatgerink, Jan Raatgerink, Thea Schulten (bruid), Leo Schulten (bruidegom), Fien Vos, Wim Essink, Ben Morshuis, Willie Luttikhuis, Paul Pikkemaat (brulftenneuger)
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Datum:11/7/1974
Auteur:Essink, Ineke