Schoolklas van de Pastoor Scheepersschool, de lagere jongensschool.

Omschrijving:Het is een klas van de Pastoor Scheepersschool. Aan de borden te zien is het de 2e klas.
Trefwoord specifiek: klassenfoto, schoolklas jongensschool, groep links: boven vlnr ?, ?, Jan Weierink, Paul Floot, Jopie van Klingelen (internaat), ?, Alfons Beld (Goudkampsweg), ervoor vlnr Johnny Kötterman, ?, ?, jongen kijkt naar boven ?, Bennie Lansink (“n Kniep”), weggedoken ?, voor vlnr (hoofden) Alphons Aarnink (“de Vink”), Jos Koopman (Internaat), Chris de Winder, rest onbekend, juffrouw Rijgward, groep rechts: boven Jos Heerink, Jan Scholten (Keerweer), Jan Steinmeijer, ervoor Harrie Hesselink, Kuipers, ?, Frans Moleman, ?, voor Bart Rouwers (Denekamperstraat), ervoor Ben Kamphuis, Jan Eertman (De Mors), Jan Velthuis (zoon aannemer Velthuis Almelosestraat), ?
Periode:1/1/1964-31/12/1964
Datum onzeker:Ja