Schoolfoto met kinderen van de bewaarschool aan de Oostwal eind jaren twintig van de 20e eeuw.

Omschrijving:Trefwoord specifiek: schoolfoto, bewaarschool Oostwal, vlnr jongens achterste rij ?, Jan Essink, Harrie Buijvoets (Kerkplein), verder onbekend, zuster onbekend, 5e rij Jetje Siemerink ('t Schild-Schiltstraat), Truus Brandehof, meisje internaat, Fientje Polman, Jo Rikmanspoel, Dinie Kerkhof Jonkman, Annie Steinmeijer, meisje van Meijer (Oostwal), tegen de muur rechts Hettie Hulshof, kleine meisje tegen de muur Marietje Pikkemaat, groepje van 3 kinderen links staand: voorste kind Gait van Benthem (“Tol Hennik”), verder onbekend, 4e rij vlnr ?, ?, Truus Hulshof, ?, Sinie Rolink, ?, ?, 3e rij vlnr ?, Gies Wientjes, Joop Bosch, Hulshof (Grotestraat), Jan Jansen (Kloosterstraat), ?, ?, Riet Essink, Annie Jansen, meisje Leussink, 2e rij zittend vlnr Jan Kerkhof Jonkman (matrozenpakje), ?, Henk Essink, Johan Hofsté, ?, ?, Fieke Haarhuis, 3 jongens vooraan vlnr Johan Veldboer (Bomhof), Gerard Steinmeijer, ?
Trefwoord:persoon, groep mensen
Periode:1/1/1930-1/1/1935
Opmerkingen:Suze Steinmeijer gaf ons de namen bij deze foto.
Bestandstype:z/w/ foto - 10x15
Auteur:[1929/1930]
Rechten:IPR (International Creative Commons) Naamsvermelding, niet voor commerciële doeleinden, gelijk delen