Reunie van de 3e klas van de Pastoor Scheepersschool uit 1974/1975.

Omschrijving:De klasgenoten zagen elkaar na 40 jaar terug. De 2 onderwijzers gaven in 1974/1975 les aan deze klas. De klas is niet volledig; enkele klasgenoten zijn reeds overleden en sommigen kwamen niet op de reunie. Trefwoord specifiek: schoolfoto, klassenfoto, vlnr voor geknield Ton Wortelboer, Bas Spekreijse, Hans Roetenberg, Hans Wilms, Carolien Weghorst-Lohuis, Rudi Wigger, Rene Krop, Richard Weierink, staand (volgorde hoofden) Marcel Rekers, Annemie Heesink, Han Polman, Erik Morsink, Eric Luft, Hans Veelers, meester Jan Luttikhuis, Rudi Morsink, Anke van Emmerik-Bolscher, meester Gerard Wilbers, Ria Engelbertink-Rekers, Freek Keupink, José Lubbers-Leussink, Gijbert van Dongen, Adelheid Oude Alink-Buijvoets, Yvonne Lammerink-Kamphuis, Anita Koopman-Veldscholten, Luuk Keupink, Paulien Boerrigter-Eppink, Hans Weustink, Boudewijn Weierink
Datum:17/5/2014
Locaties:Ootmarsum