Receptie t.g.v. het 25-jarig priesterjubileum van pastor Ludger Brummelaar.

Omschrijving:Ludger Brummelaar werd geboren op 25 maart 1926 in Markvelde. Hij was van 1971 tot 1983 verbonden aan de r.-k. parochie Simon en Judas te Ootmarsum. Hier maakte hij o.a. de omstreden restauratie van het interieur van de kerk mee en zijn 25-jarig priesterjubileum. Het kerkbestuur schonk hem een schilderij in de stijl van Paulus Potter (zie foto).
Trefwoord specifiek: jubileum, priesterjubileum pastor L.J. Brummelaar, achter de tafel 2e van l. Harry Nijhuis “Hulsmeijer” (Agelo)?, 5e pastor L. Brummelaar, 7e dokter ? Durville
Trefwoord:gebeurtenis & persoonlijke
Personen:Harry Nijhuis;Ludger;Brummelaar;Durville
Periode:1/9/1979-30/9/1979
Opmerkingen:Zie meer over zijn tijd in Ootmarsum in Jaarboek 2007 van de Heemkunde Ootmarsum: “Pastor Brummelaar herinneringen aan mijn tijd in Ootmarsum”.
Locaties:Ootmarsum, Grotestraat 7 Locatie:hotel/restaurant van der Maas