Raad van Elf en Prins Anton I van de Othmarridders.

Omschrijving:De residentie van de Othmarridders was bij café Luttikhuis aan de Markt. Op de foto ziet U de eerste Raad van Elf en de eerste Prins: de 12 oprichters van de carnavalsvereniging. Op de foto ontbreekt Henk Bloemen. Ieder lid van de Raad van Elf had het eerste jaar een soort staf. Op de foto staan ze rond het biljart van Herman Luttikhuis. Door deze staf op het wapenschild van de Othmarridders te leggen, werd plechtig de eed van trouw aan de prins afgelegd. Trefwoord specifiek: carnaval, eerste Raad van Elf, vlnr Suze ter Huurne (vriendin en later vrouw van Paul Pikkemaat), Ben Oude Elberink, Henk Reinders (iets zichtbaar), Paul Pikkemaat, Prins Anton I (Toon Schulten), Toon Heupink, Jan Bloemen, Ben van Benthem, Toon Bökkers, Jan Raatgerink, Theo Oude Elberink, Bert van Zuilekom (iets zichtbaar)
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Personen:Suze ter Huurne;Ben Oude Elberink;Henk Reinders;Paul Pikkemaat;Toon Schulten;Toon Heupink;Jan Bloemen;Ben van Benthem;Toon Bökkers;Jan Raatgerink;Theo Oude Elberink;Bert van Zuilekom
Periode:1/1/1964-1/3/1964
Opmerkingen:Locatie: voorzaal café Luttikhuis Markt
Foto geplaatst in Dinkelland Visie 8-2-2007.
Identifier:NL-OmsVHO08662A009
Locaties:Ootmarsum, Markt