Pastor L. Brummelaar huldigt koorzanger Bernard Geerdink omdat hij 50 jaar bij het herenkoor is.

Omschrijving:Onderscheidingen worden tijdens het jaarlijkse Caeciliafeest eind november uitgereikt. Aannemer Geerdink was een kleurrijk persoon. Hierover de volgende anekdote: Bennat was veur 'n liter citroen nich bang; en als dat op was ging het water van de bloemvaas ook wel naar binnen want: “wat good is veur de bloom'n is ok good veur Bennad”! Trefwoord specifiek: jubileum, jubileum Bernard Geerdink (50 jaar koorzanger), voor vlnr pastor Brummelaar, mevr. Stien Geerdink-Dijkhuis, Bernard Geerdink (jubilaris), 1e rij Frans Kamphuis, Frans Grimberg (half), Jan Bekhuis (met oorkonde van de Gregoriusvereniging), Bernard Oude Weernink, Hendrik Tenniglo, Harrie Platter, Fons van Koersveld, Gerrit Silderhuis, Hennie Meenderink (koster), rij erachter Frans Tenniglo, Harrie Hemmer, Willemien ter Borg (organist), pastor van de Kuijl, Gustaaf Klaas, Ben Keupink, Fons Olde Dubbelink, Jan Wigger, Gait Weierink
Trefwoord:gebeurtenis & persoonlijke
Personen:Bernard Geerdink; Brummelaar; Stien Geerdink-Dijkhuis; Bernard Geerdink; Frans Kamphuis; Frans Grimberg; Jan Bekhuis; Bernard Oude Weernink; Hendrik Tenniglo; Harrie Platter; Fons van Koersveld; Gerrit Silderhuis; Hennie Meenderink; Frans Tenniglo; Harrie Hemmer; Willemien ter Borg; van de Kuijl; Gustaaf Klaas; Ben Keupink; Fons Olde Dubbelink; Jan Wigger; Gait Weierink
Datum:11/11/1972
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 22-11-2012.
Zie ook artikel in Jaarboek 2005 van de Heemkunde Ootmarsum: “Het orgel bijna de pijp uit”.
Locaties:Ootmarsum