Optreden van Het Kleinkoor Ootmarsum voor het Nederlands Genootschap van St. Jacob.

Omschrijving:Trefwoord specifiek: concert, zangkoor, Kleinkoor Ootmarsum, voorste rij gastmusici, viool Dimitri Ivanov, zangeres Ivette van Laar (gastsoliste), 1e rij vlnr Mariet Scheffer, Anne Westgeest, Ada Koopman, Maria Kemme, Annie Oude Lashof, Ans Klunder (zittend), Carla Lotgerink, 2e rij Hermien Kuipers, Tonny Heinink, Nettie Aarnink, Gijs Verbeeten, Harrie Hemmer, Gerard ten Elsen, Gerhard Scholten, Tom van Essen, ?
Trefwoord:gebeurtenis & culturele
Personen:Dimitri Ivanov; Ivette van Laar; Mariet Scheffer; Anne Westgeest; Ada Koopman; Maria Kemme; Annie Oude Lashof; Ans Klunder; Carla Lotgerink;Hermien Kuipers; Tonny Heinink; Nettie Aarnink; Gijs Verbeeten; Harrie Hemmer; Gerard ten Elsen; Gerhard Scholten; Tom van Essen
Datum:15/11/2003
Opmerkingen:Het optreden vond plaats op de UT Twente.
Bron:Twentsche Courant Tubantia
Locaties:Enschede