Optreden van de Dansmarietjes als Can Can danseressen, tijdens de zittingsavond van de Othmarridders.

Omschrijving:Trefwoord specifiek: carnaval, zittingsavond, voorgrond dansmarietjes, vlnr. Lili Borrenbergs, Carmen Spit, Carrie Borrenbergs, Yvonne Essink, Sonja Velthuis, Hannie Schulten, Irma Smellink, Esther Hulsink, erachter 1e rij Bestuur Othmarridders vlnr Jan Hesselink, Jan Oude Veldhuis, Herman Veelers (president Zittingsavond), Herman Schippers, Wim Essink jr., er achter Raad van Elf met in het midden Prins en adjudanten vlnr Theo Hesselink, half ?, Ben Velthuis (aannemer), adjudant Toon Heupink, prins Jan III Raatgerink, adjudant Jan Scholten, onherkenbaar, Gerard Wilbers, Jan Willem Reinders, Gerard Morsink
Trefwoord:activiteit & culturele
Datum:5/2/1982
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 10-2-2011.
Ook in de Canon van Ootmarsum bij venster: “1963 De Othmarridders”.
Locatie: sporthal de Schalm
Bestandstype:kl. foto -10x15