Ootmarsumse marathonlopers tonen in New York trots hun medaille.

Omschrijving:Een grote groep leden van OLC'93 (Ootmarsumse Lopersclub) ging in 1995 de uitdaging aan om de marathon van New York te lopen. Ook in 2005 ging een groep lopers deze uitdaging weer aan. Een enkeling liep de marathon zelfs voor de 2e keer. Natuurlijk werd er ook genoten van het bezoek aan New York.
Trefwoord specifiek: sport, hard lopen, leden lopersclub OLC'93, marathon New York, lopers OLC'93 , voor Yvonne Busscher-Luft; staand vlnr Jos Dijkhuis; Marga Busscher; Luc Veldboer; Ben Graven
Trefwoord:Gebeurtenis & sportieve
Personen:Yvonne Busscher-Luft; Jos Dijkhuis; Marga Busscher; Luc Veldboer; Ben Graven
Datum:2005
Opmerkingen:In jaarboek 2018 is door Yvonne Busscher en Paul Sijtsma een artikel over OLC'93 gepubliceerd met als titel; 'Via Parijs en Ootmarsum naar de zilveren Lopersclub'.
Locaties:New York