Onderwijzers gezeten te midden van de leerlingen van de jongensschool “De Pastoor Scheepersschool” niet lang na de opening van de school in 1932.

Omschrijving:De Pastoor Scheepersschool werd in 1932 gebouwd en in gebruik genomen. Het personeel bestond toen uit het hoofd der school J. Mulderink, de onderwijzers C. Arens, L. Spee, A. Voortman, W. Wilms. Morshuis noemt in zijn boek “Naar school in Ootmarsum” de eerste leerlingen van de jongensschool. Zij staan dus op deze foto: Bernard Eppink, Johan Hulshof, Johan Steinmeijer, Gerard Scholten, Ben Stroot, Jan Veldscholten, Kamphuis, Johan Sijtsma, Antoon Smellink, Antoon Oude Hengel, Johan Meinders, Ben olde Meule, Jo van Benthem, Frans Aveskamp, Johan van Benthem, H. Tenniglo, Willem Schulten, Frans Stroot, Gerrit Hofsté, Jan Meenderink, Paul Bosch, Gait Eertman, Henny Luttikhuis, Jan Eertman, Bernard Kamphuis, Herman Bonnes, Jan Polman, Gerard olde Meule, Ben Essink, Antoon Hoft, Johan Rockland, Hennie Heupink, Johan Stevelink, Ben olde Meule, Gerard Lohuis, Bennie Bloemen, Johan Brinkers, Gerard Ekelhof, H. Bossink, Harrie Buijvoets, Hendrik Floot, A. Nijkamp, Willy Reinders, Gerard Heupink, Jan Vos, Louis Johannink, Ben Veldboer, Jo Horsthuis, Bernard Oude Weernink, Johan Sleiderink, Antoon Hesselink, Ben Velthuis, Ben Hulshof, Marinus Floot, Hendrik Bruggink, Frons, Gustaaf Klaas, Joan Bank, Jan Tenniglo, Hendrik Avéres, Henk van Benthem, Bennie Rolink, Gerrit Heupink, Jopie Johannink, Jan Haarhuis, Gerrit Bruggink, Jan Krop, Johan Steggink, Gerard Morsink, Herman Budde, Bernard Sleiderink, Gerard Luttikhuis. Trefwoord specifiek: schoolfoto, leerkrachten en kinderen Pastoor Scheepersschool, onderwijzers vlnr Louis Spee, W. Wilms?, hoofdonderwijzer J. Mulderink, A. Voortman, C. Arens
Personen:Bernard Eppink; Johan Hulshof; Johan Steinmeijer; Gerard Scholten; Ben Stroot; Jan Veldscholten; Kamphuis; Johan Sietsma; Antoon Smellink; Antoon Oude Hengel; Johan Meinders; Ben olde Meule; Jo van Benthem; Frans Aveskamp; Johan van Benthem; H. Tenniglo; Willem Schulten; Frans Stroot; Gerrit Hofsté; Jan Meedrink; Paul Bosch; Gait Eertman; Henny Luttikhuis; Jan Eertman; Bernard Kamphuis; Herman Bonnes; Jan Polman; Gerard olde Meule; Ben Essink; Antoon Hoft; Johan Rockland; Hennie Heupink; Johan Stevelink; Ben olde Meule; Gerard Lohuis; Bennie Bloemen; Johan Brinkers; Gerard Ekelhof; H. Bossink; Harrie Buijvoets; Hendrik Floot; A. Nijkamp; Willy Reinders; Gerard Heupink; Jan Vos; Louis Johannink; Ben Veldboer; Jo Horsthuis; Bernard Oude Weernink; Johan Sleiderink; Antoon Hesselink; Ben Velthuis; Ben Hulshof; Marinus Floot; Hendrik Bruggink; Frons; Gustaaf Klaas; Joan Bank; Jan Tenniglo; Hendrik Avéres; Henk van Benthem; Bennie Rolink; Gerrit Heupink; Jopie Johannink; Jan Haarhuis; Gerrit Bruggink; Jan Krop; Johan Steggink; Gerard Morsink; Herman Budde; Bernard Sleiderink; Gerard Luttikhuis; Louis Spee; J. Mulderink; A. Voortman; C. Arens
Datum:1932
Locaties:Ootmarsum