Ludieke actie van 2 ontevreden roofridders tijdens de sleuteloverdracht van koning Othmar aan prins carnaval.

Omschrijving:In verband met de herindeling vond er een gemeenschappelijk sleuteloverdracht plaats voor de gemeente Dinkelland in het gemeentehuis in Denekamp. Carnavalsvereniging de Othmarridders voelden hier weinig voor en besloten een alternatieve sleuteloverdracht te organiseren: koning Othmar werd ten tonele gevoerd. Voor de stadspoort van Ootmarsum droeg hij de sleutel over aan stadsprins Hans II (Hans Roetenberg). Trefwoord specifiek: carnaval, sleuteloverdracht, Marcel Busscher ('ridder' op mestkar), bij het paard ?
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Personen:Marcel Busscher