Jaarboek 2007 wordt aandachtig bekeken door schrijvers en genodigden.

Omschrijving:Het betrof een jubileumboek: 25e jaargang. Het eerste exemplaar werd door de huidige voorzitter Jan Raatgerink uitgereikt aan oud-voorzitter Henk Geerdink. Deze was de initiatiefnemer van het eerste jaarboek in 1983. Trefwoord specifiek: aanbieding boek, aanbieding jaarboek, links achter staand Jan Raatgerink, zittend voorgrond Ronald Grimberg (redactie), vlnr 1e rij Nettie Aarnink, Nick Keupink, Jaap Braad, Anton Greven (redactie), 2e rij Frans Hoppenbrouwer, Ben Harink, Henk Bloemen, Eddy Tenniglo, Wim Polman, 3e rij Chris Velthuis, Gerard Bekmann, Maria Bekmann, Henk Eweg, Annet van Wulfften Palthe, 4e rij Hans Voorpostel, René Rorink (voorzitter Openlucht Museum Los Hoes a.i.), Annie Coers, Clemens Klaas, 5e rij Henk Geerdink, Riet Geerdink, Jan Rosenhart, Jeanne Rosenhart, 6e rij Truus Velthuis, Gerard Nijhuis, Gerard Broekhuis
Trefwoord:gebeurtenis & culturele
Personen:Jan Raatgerink; Ronald Grimberg; Nettie Aarnink; Nick Boerrigter; Peter Baanstra;, Anton Greven; Frans Hoppenbrouwer; Ben Harink; Henk Bloemen; Eddy Tenniglo; Wim Polman; Chris Velthuis; Gerard Bekmann; Maria Bekmann; Henk Eweg; Annet van Wulfften Palthe; Hans Voorpostel; René Rorink; Annie Coers; Clemens Klaas; Henk Geerdink; Riet Geerdink; Jan Rosenhart; Jeanne Rosenhart; Truus Velthuis; Gerard Nijhuis; Gerard Broekhuis
Datum:22/2/2008
Opmerkingen:Locatie: Hofkamer Openlucht Museum.
Auteur:Essink, Ineke
Locaties:Ootmarsum, Smithuisstraat 2