Inspraakavond van de gemeente en de middenstand in de jaren tachtig.

Omschrijving:Wellicht de verkeerssituatie in de binnenstad. Er was veel reuring over de verkeersrichting van Grotestraat, Schiltstraat, Marktstraat.
Trefwoord specifiek: vergadering, inspraakbijeenkomst, achter de microfoon Jos Stroot (meubelzaak Grotestraat), rechts voor vrnl Elly Reinders (boekhandel Schiltstraat), Willy Bekhuis-Reinders (galanteriewinkel Grotestraat), Frieda Haarhuis-Luttikhuis (Fotozaak Schiltstraat), Jan Smellink (Groentezaak Grotestraat), erachter Alda Dekker; restaurant 't Zolderke)& rest onbekend, links voor ?, ?, erachter vlnr Hans Spaltman (kapper Grotestraat), Ben Steinmeijer (slager Grotestraat), Herman Silderhuis (winkel huishoudelijke artikelen Grotestraat), Martin Olde Meule (schoenenzaak Marktstraat), erachter Harry Vos, Huub Borrenbergs, Henk Eertman?, Ben Morshuis, Ab Groothuis, Richard Bloemen, Johan Heupink (drogist Grotestraat), rest te vaag
Trefwoord:activiteit & bestuurlijke
Datum:23/5/1984