Het bruidspaar Haarhuis-Luttikhuis op weg naar de pastorie.

Omschrijving:Vroeger ging het bruidspaar na de kerkelijke inzegening naar de pastorie voor een ontbijt.
Frieda Luttikhuis werd geboren op 8 juli 1940. haar ouders hadden een café 'Het Twentsche Ros' aan de Schiltstraat. Herman Haarhuis werd geboren op 15 maart 1932. Herman en Frieda hadden een fotozaak aan de Schiltstraat in het voormalige pand van dokter Barenbrug. Herman was fotograaf en verkocht daarnaast radio's en tv's. Ze waren een van de eersten die in Ootmarsum een kunstgalerie 'Studio Square' begonnen. Zij kregen 3 kinderen Adam, Hanneke en Geert. Na hun pensionering verhuisden ze naar Ierland waar Herman zijn hobby (schilderen) kon uitoefenen.
Trefwoord specifiek: trouwfoto, bruidegom Herman Haarhuis, bruid Frieda Luttikhuis, links erachter Clementine Haarhuis, achtergrond l. zaal café Luttikhuis, r. zijgevel stadhuis
Trefwoord:Gebeurtenis & persoonlijke
Personen:Herman Haarhuis;Frieda Luttikhuis,