Heemkunde Ootmarsum presenteert de conceptcanon van Ootmarsum aan andere Twentse historische verenigingen.

Omschrijving:De IJsselacademie vraagt de historische verenigingen van de diverse plaatsen een Canon te maken. Deze gaan dan allen tezamen de Canon van Overijssel vormen. Voor Twente was de Heemkunde Ootmarsum de eerste vereniging die een Canon maakte. Hen werd gevraagd een presentatie te geven voor de overige Twentse plaatsen als introductie op de vraag “hoe maak je een Canon?”. Een delegatie van de canoncommissie van Heemkunde Ootmarsum (Jan en Marlou Raatgerink, Ties van Kerkhoff en Frans Hoppenbrouwer) gaf uitleg.
Trefwoord specifiek: presentatie Canon Ootmarsum, achter microfoon Jan Raatgerink, l. zittend Marlou Raatgerink
Trefwoord:activiteit & culturele
Personen:Jan Raatgerink;Marlou Raatgerink