Harmonie Caecilia en andere verenigingen verlenen medewerking aan de intocht van neomist Ben Velthuis.

Omschrijving:Inhalen van een neomist Ben Velthuis..
Trefwoord specifiek: Harmonie Caecilia, kajotters, erve Aarnink “de Vink”, l. Henk Veldboer (KOSC), leden harmonie vlnr 1ste rij Herman Keupink, Tonnie Essink (met kleine trom), Johan Rockland (met kleine trom), dirigent J. ter Borg (uit Weerselo) , 2e rij Ludwig Urban, achter hem Frans Rolink, daarachter Jan Rolink, met schuiftrompet Marinus Heesink, 3e rij ?, Johan Wilbers, Antoon Wientjes, 4e rij l. Frans Wilbers, voor witte vaandel Johan Steinmeijer, rechts achteraan Bernard Schulten, ervoor Rolink (Kuiperberg)
Trefwoord:activiteit & culturele
Personen:Henk Veldboer; Herman Keupink; Tonnie Essink; Johan Rockland; Ludwig Urban; Frans Rolink; Jan Rolink; Marinus Heesink; Johan Wilbers; Antoon Wientjes; Frans Wilbers; Johan Steinmeijer; Bernard Schulten