Groot informatiepaneel kondigt de start van de herinrichting van de Kloostertuin aan.

Omschrijving:Over de herinrichting van de kloostertuin is langdurig overleg geweest tussen gemeente, omwonenden en o.a. Stichting Kloostertuin en Stichting Natuur en Milieu. Het eerst plan (parkeergarage van enkele verdiepingen hoog) is teruggedraaid. Nu komt er een parkachtige inrichting van de voormalige kloostertuin, met rond de 60 parkeerplaatsen en de nieuwe aula aan de zijde Smithuisstraat.
Trefwoord specifiek: informatiebord, r. wethouder Kleissen, l. Oude Vrielink, links woonhuizen Cellenkampstraat
Trefwoord:object & artefact
Personen:Kleissen;Oude Vrielink