Groepsfoto van zangkoor 'Looft den Heer'.

Omschrijving:Vaandel: Christelijke Gemengde Zangvereniging 'Looft den Heer' Ootmarsum. Zij behaalden in Apeldoorn de eerste prijs. Trefwoord specifiek: groepsfoto, zangkoor, 'Looft den Heer', vlnr bovenste rij Tijmen (Tiemen) Doornweerd, Hendrik Florijn (vader van pap-gait), Wim van Zuilekom, Hendrik Brookhuis, Carel Janse, Rudolf Kortee, Henk Rademaker (Nutter), Henk Scherphof, Gerrit Molendijk (Nutter), Henk van Zuilekom, 3e rij Riek Oortman, Sien Oorman, Sinie Martens, Marie Schepers (getr. met Hennie Beld), Annie Martens, Johanna Krom, Grietje Bouwman (geh. met Krom), Stien Frowijn (slager), Sientje Molendijk (Nutter), Johanna Scholten (Postelhoek), Mevr. ? Doornweerd, Mevr. ? van Zuilekom-Krom (oma van Zuilekom Moeke van Zuilekom), 2e rij Mevr. Toet, mevr. ? Cramer, Riek Florijn (zus pap-gait), Frederiek Frowijn (slager), Willie van Zuilekom (geh. Henk Martens), voorste rij Siena Rademaker (geh. Jan Florijn), Mevr. Textor, Fitse Wilmes, meester ? Reinders, ? Scherphof, ? Hagedoorn, Karel Florijn (koster Herv. Kerk 'Pap-Gait')
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Tijden Doornweerd; Hendrik Florijn; Wim van Zuilenkom; Hendrik Brookhuis; Carel Janse; Rudolf Kortee; Henk Rademaker; Henk Scherphof; Gerrit Molendijk; Henk van Zuilenkom; Riek Oortman; Sien Oorman; Sinie Martens; Marie Schepers; Annie Martens; Johanna Krom; Grietje Bouwman; Stien Frowijn; Sientje Molendijk; Johanna Scholten; Riek Florijn; Frederiek Frowijn; Willie van Zuilenkom; Siena Rademaker; Fitse Wilmes; Reinders; Scherphof; Hagedoorn; Karel Florijn
Periode:1/1/1938-1/1/1940