Groepsfoto van spelers en medewerkers 'achter de schermen' van toneelvereniging Ootmarsum bij het toneelstuk “De bokk'n van Lammert”.

Omschrijving:Voorzitter van de vereniging is Alphons Steggink; technische commissie bestaat uit o.a. Marinus Leussink, Gerard Luft, Gerard Borggreve, Harrie Munsterhuis en Odylia Schulten. De regie is in handen van Femie Spenkelink.
Trefwoord specifiek: toneel, toneelvereniging Ootmarsum, achter het raam l. Marcel Groot Rouwen, r. Jan Eertman, vlnr Benny Sanders, Peter Veelers, ervoor zittend Annie Munsterhuis, Femie Spenkelink (regisseur), Christa Vermeulen, Sonja Oude Grote Bevelsborg, ervoor Odyllia Wilmink (grime), Clementine Spaltman-Geerdink, Marinus Leussink (souffleur), Luuk Droste, Wim Rouwers
Trefwoord:activiteit & culturele
Periode:12/1/2005