Groepsfoto van oud-leerlingen van klas vijf van de R.K. Jongensschool uit 1944 met echtgenotes.

Omschrijving:Op de foto staan 'jongens' uit de 5e klas van de R.K. Jongensschool uit 1944 met hun echtgenotes. Zij hebben een keer in de zoveel tijd een reunie om oude herinneringen op te halen. Helaas wordt de groep steeds kleiner.
Trefwoord specifiek: groepsfoto, reünie leerlingen R.K. Jongensschool, staand vlnr Mevr. Reinders, Frans van Benthem ('Tolhennik'), Ben Stroot ('Pey'), Benno Reinders, Gerard Weustink ('Kloaske'), Henk Wortelboer (Oude Pekela; was in de oorlog bij familie in Ootmarsum), Gerard Wortelboer, Johan Steinmeijer ('Venboer'), Ben Weersink, Josef Husken, Ben Steinmeijer, Dre Budde,Gerard Keupink, zittend Fien van Benthem, Hennie Stroot-Floot, Fien Budde-Hesp, Truus Steinmeijer-Kotte, Femie Peters-Evers, Hilde Weustink, Rikie Wortelboer-van der Maas, Theo Hulshof, Jo Steinmeijer-Masselink, Jan Hesselink
Personen:Frans van Benthem;Ben Stroot; Benno Reinders; Gerard Weustink; Henk Wortelboer; Gerard Wortelboer, Johan Steinmeijer; Ben Weersink; Josef Husken; Ben Steinmeijer; Dre Budde;Gerard Keupink; Fien van Benthem; Hennie Stroot-Floot; Fien Budde-Hesp; Truus Steinmeijer-Kotte; Femie Peters-Evers; Hilde Weustink; Rikie Wortelboer-van der Maas; Theo Hulshof; Jo Steinmeijer-Masselink; Jan Hesselink
Datum:2/10/2005
Opmerkingen:Locatie: voor het Molenhuisje.
Locaties:Ootmarsum, Smithuisstraat