Groepsfoto van Kleinkoor Ootmarsum tijdens repetitie.

Omschrijving:Het Kleinkoor komt voort uit het Gemengd Koor Ootmarsum. Trefwoord specifiek: zangkoor, Kleinkoor Ootmarsum, vlnr voor Agnes Vloedbeld, Marion Höfte, Ada Koopman, Frans Achterberg, 2e rij Frans Heijdemann, Elise Leeuwenkuyl, Mariët Scheffer, Hermien Kuipers, Agnes Oude Elberink, Annie Oude Lashof, Carla Lotgerink, 3e rij Charlotte Moes-Klundert, Harm Kruit, Gerhard Scholten, Hannie Kolber, Elly (Haarhuis Mistrate)-Meeuwsen, Evelien Eykelenkamp (gast), bovenste rij, Erik de la Porte, ?, Gerard ten Elsen, Tonnie Heinink, Tom van Essen
Periode:1/1/2010-31/12/2010
Opmerkingen:De foto is gemaakt in de Radboudzaal
Auteur:Palthe,A.