Groepsfoto van de trotse marathonlopers van OLC'93 in New York.

Omschrijving

Een grote groep leden van OLC'93 (Ootmarsumse Lopersclub) ging in 1995 de uitdaging aan om de marathon van New York te lopen. Het werd een enorm succes want alle deelnemers van OLC'93 kwamen gezond over de finish. Zij hadden samen met de supporters fantastische dagen in New York. Ze poseren hier voor een monument in New York voor verschillende groepsfoto's met steeds een ander sponsorshirt of jasje aan. Trefwoord specifiek: groepsfoto leden lopersclub, OLC'93, marathonlopers, vlnr Hennie Olde Meule, Harrie v.d. Heiden, Yvonne Busscher, Wendy Groener, Thea Schulten, Tom Busscher, midden Peter Ekelhof, Paul Sijtsma, Karel Bokkers, ?, Richard Eertman, Johan Engbers, ?, Erwin Nijhof, achter Jos Horsthuis, Rik Eertman, Rudy Veldman, Jan Venhuis

Gegevens

Datum:
12/11/1995
Personen:
Rechten:
International Creative Commons: CC-BY-NC-ND Naamsvermelding-NietCommerciële-GeenAfgeleideWerken
Locatie:
New York