Groepsfoto van de Ootmarsumse Boerendansers 1945 voor het sradhuis van Hilversum.

Omschrijving:De Boerendansers waren uitgenodigd om de bevrijdingsfeesten in Hilversum op te luisteren. Ze brachten o.a. een bezoek aan de radiostudio's. Trefwoord specifiek: groepsfoto, Boerendansers en mensen uit Hilversum, in klederdracht voorgrond Johan Veldboer, Wim Essink, Caelia Stroot, 1e rij Mimy Polman, Toon Wilbers, Tilda Tijink, Hendrik Schulten, Bertha Stroot, Henny olde Meule?, 2e rij Lies Velthuis?, Heini Wilbers?, Agnes Bank, 4e rij staand H. ter Hofstéde, Annie de Winder, Annie Santen, Henk velthuis, Johan Polman, Annie Rouwers, Johan sleiderink?, Gerard de Winder, met vlag Riet Essink, Jan Veldboer?, Jan Kerkhof Jonkman?
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Johan Veldboer; Wim Essink; Caelia Stroot; Mimy Polman; Toon Wilbers; Tilda Tijink; Hendrik Schulten; Bertha Stroot; Agnes Bank; H. ter Hofstéde; Annie de Winder; Annie Santen; Henk velthuis; Johan Polman; Annie Rouwers; Gerard de Winder; Riet Essink
Datum:30-8-1945
Opmerkingen: Pers: foto geplaatst in Dinkelland Visie 5-5-2004.
Identifier:NL-OmsVHO04165P002
Bron:Archief Ootmarsumse Boerendansers