Groepsfoto t.g.v. de reünie van de 5e klas van de jongensschool uit 1944.

Omschrijving:Op de foto staan ook de vrouwen van de jongens van de 5e klas uit 1944. Trefwoord specifiek: groepsfoto, mannen vlnr achterste rij Fons Mensink, Gait Weustink, Jan Koopmans, Henk Wortelboer, Ben Steinmeijer, Jan Hesselink, Trees Hesselink, Ben Weersink, Ben Koldemeule, ervoor Gait Keupink, Dré Budde, Ben Bonnes, Gerard Wortelboer, Fien Budde, Johan Steinmeijer, Jo Steinmeijer-Masselink, heer en mevrouw Jan Veldboer, middelste rij Riet Koopmans-Heupink, Truus Steinmeijer, Ben Stroot, ervoor Henny Stroot-Floot, mevrouw Weersink, Benno Reinders, mevrouw v. Benthem (gehuwd met Frans) Femy Peters, mevrouw Bonnes, mevrouw Koldemeule, mevrouw v. Benthem (gehuwd met Gait), voorste rij geknield Frans van Benthem, Hilde Weustink, Gait v. Benthem (“het Engelke”), Riky Wortelboer-v.d. Maas, Theo Hulshof
Periode:1/9/2008-30/9/2008
Locaties:Ootmarsum, Denekamperstraat