Groepfoto voor het Tüötenmuseum in Mettingen tijdens excursie van de Heemkunde Ootmarsum naar het Osnabrückerland.

Omschrijving:In het Osnabrückerland werd bezocht Mettingen, museum Kalkriese te Bramsche, en daarna Osnabrück waar een stadswandeling werd gemaakt.
Trefwoord specifiek: uitstapje, excursie Heemkunde Ootmarsum, Tüötenmuseum Mettingen, groepje links vlnr zittend Gerrie den Drijver, Hennie Stroot, Imelda Hemmer, ?, Marijke Morsink, 2e rij ?, Netty Aarnink, ?, erachter Gerard Morsink, Ben Stroot, Henk Bloemen, Detty Bloemen, erachter Joke van Zuilekom, Ridy Gellekink, Ties van Kerkhoff, Alicia van Kerkhoff, Henry Kolber, Benno Gellekink, Adriaan Kruidenier, achterste rij Bert van Zuilekom, ?, ?, Hanny Kolber, ?, groepje rechts vlnr zittend Margot Oude Rengerink, Maria Hunder, mevr. ? Pels, Hermien Masselink, Betsie Scholten Linde, Margot Wegdam, 2e rij staand Herman Aveskamp, Annie Kuipers-Schulten, Maarten Frowijn, Truus ten Bos, Jo Kienhuis, Joke Beld, Joke Jacobs, Jan Masselink, erachter hoofden Antoon Kremer, ?, Riet Geerdink, erachter Anton Greven, klein hoofd mw.Droste (Stobbenkamp), ? Annie ter Haar, ?, Henk Geerdink, Gerrit den Drijver, Karel Pels, achter l. Harrie Hemmer, r. Hans Oude Rengerink
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Personen:Gerrie den Drijver;Hennie Stroot;Imelda Hemmer;Marijke Morsink;Netty Aarnink;Gerard Morsink;Ben Stroot;Henk Bloemen;Detty Bloemen;Joke van Zuilekom;Ridy Gellekink;Ties van Kerkhoff;Alicia van Kerkhoff;Henry Kolber;Benno Gellekink;Adriaan Kruidenier;Bert van Zuilekom;Hanny Kolber;Margot Oude Rengerink;Maria Hunder;Hermien Masselink;Betsie Scholten Linde;Margot Wegdam;Herman Aveskamp;Annie Kuipers-Schulten;Maarten Frowijn;Truus ten Bos;Jo Kienhuis;Joke Beld;Joke Jacobs;Jan Masselink;Antoon Kremer;Riet Geerdink;Anton Greven; Annie ter Haar;Henk Geerdink;Gerrit den Drijver;Karel Pels;Harrie Hemmer;Hans Oude Rengerink
Datum:15/9/2012