Groep meisjes met naambordjes van verschillende koren b.g.v. het 25-jarig jubileum van zangkoor Looft den Heer.

Omschrijving:Ter ere van het jubileum werd er in Ootmarsum een groot zangconcours georganiseerd, waaraan koren uit diverse plaatsen deelnamen. De deelnemers kwamen in bussen aan in Ootmarsum en werden door kinderen naar het feestterrein geleid. Twee kinderen, een met het plaatsbordje en de ander met de naam van het koor, liepen voor elk koor uit. Trefwoord specifiek: groepsfoto, Looft den Heer, vlnr 1e rij zittend Gerda Kosters, Janny Schepers, Mientje Bouwman, Rika Smoes, Frieda Luttikhuis, Joke van de Wal, 2e rij staand Anny Martens, Fenny Tijs, Janny Smit, Lida Toet, Elly Reinders, 3e rij staand dirigent A. Baanstra, Hans Smit, Jan Slots, Herman Kosters, Henny Kleine Rammelkamp, Alie Slots, Fenna Bouwman, Gerrit Smoes, 4e rij Kees Smit, Adrie Traas, Leo Slots
Personen:Gerda Kosters; Janny Schepers; Mientje Bouwman; Rika Smoes; Frieda Luttikhuis; Joke van de Wal; Anny Martens; Fenny Tijs; Janny Smit; Lida Toet; Elly Reinders; A. Baanstra; Hans Smit; Jan Slots; Herman Kosters; Henny Kleine Rammelkamp; Alie Slots; Fenna Bouwman; Gerrit Smoes; Kees Smit; Adrie Traas; Leo Slots
Datum:2-8-1952
Opmerkingen:Pers: Foto geplaatst in het Denekamps Weekblad 30-10-1996.
Locaties:Ootmarsum