Frans Grimberg ontvangt de Willibrordplaquette uit handen van pastoor Cornelissen.

Omschrijving:In 2007 kreeg Frans Grimberg voor zijn vele verdiensten voor het Herenkoor de Willibrordplaquette. Zie jaarboek 2008/2009: “Pröätke met Frans Grimberg”. Trefwoord specifiek: onderscheiding, kerkelijke onderscheiding, achter het altaar links Frans Grimberg, pastoor Ronald Cornelissen, erachter het herenkoor vlnr 1e rij dirigent Agterbos, Frans Kamphuis, erachter Henk Veldboer, Ben Stroot, Ben Keupink, 2e rij vlnr Jan Mistrate Haarhuis, Robert Harperink, Ronald Grimberg, Hans Oonk, Frans Bolscher, Gerard ten Elsen, Frans Steinmeijer, Paul Pikkemaat, Henry Koop, Jan Tenniglo
Trefwoord:gebeurtenis & persoonlijke
Personen:Frans Grimberg; pastoor Ronald Cornelissen; Agterbos; Frans Kamphuis; Henk Veldboer; Ben Stroot; Ben Keupink; Jan Mistrate Haarhuis; Robert Harperink; Ronald Grimberg; Hans Oonk; Frans Bolscher; Gerard ten Elsen; Frans Steinmeijer; Paul Pikkemaat; Henry Koop; Jan Tenniglo
Periode:15/11/2007-30/11/2007