Familieportret t.g.v. het 50-jarig huwelijksfeest van echtpaar Kunne-Oude Roelink.

Omschrijving:Turfhandelaar Kunne woonde aan het kanaal Almelo-Nordhorn. Trefwoord specifiek: familiefoto, vlnr zittend Jan Beld, opa Kunne, oma Kunne-Oude Roelink, Truus Beld-Kunne, vlnr staand Mina Droste-Kunne, Gerard Droste (Voortsweg), Herman Kunne (bleef op de boerderij turfhandel), Sientje Kunne-Bruns, Johan Kunne (aannemersbedrijf), Sien Kloeze-Kunne, Johan Kloeze ” v.d. Meijer” (Rossummerstraat), Gerrit Kunne (halfzittend); buschauffeur, Katrien Kunne-Bode, Annie Baalhuis-Kunne, Johan Baalhuis (Tilligte)
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Jan Beld; Kunne; Kunne-Oude Roelink;, Truus Beld-Kunne; Mina Droste-Kunne; Gerard Droste; Herman Kunne; Sientje Kunne-Bruns; Johan Kunne; Sien Kloeze-Kunne; Johan Kloeze; Gerrit Kunne; Katrien Kunne-Bode; Annie Baalhuis-Kunne; Johan Baalhuis
Datum:1947