Familiefoto van het echtpaar Veldboer-Geerdink met de kinderen staande op een vlonder aan de stadsgracht.

Omschrijving:De familie Veldboer staat op een vlonder over de stadsgracht die achter hun huis langs liep. De voorkant van de woning stond aan de Kapelstraat. De fam. Bekmann bouwde hier later een nieuw huis. In de woning ernaast links woonde de fam. Leidgeb.
Trefwoord specifiek: familiefoto, links: [Gerrat Spies], [An Spies], [Tinus Krom], midden vlnr Riek Veldboer, Marie Veldboer, Gerard Veldboer (vader van Siny Wolkorte-Veldboer), ervoor klein kind Betsie Veldboer (tante Bets, geboren 1903, overleden 2005), r. ouders B. Veldboer, Marie Veldboer-Geerdink (baakster)
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Riek Veldboer; Marie Veldboer; Gerard Veldboer; Betsie Veldboer; Marie Veldboer-Geerdink
Datum:1908
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 7-4-2004.
Rechten:IPR: CC-BY-NC-SA Naamsvermelding, niet voor commerciedoeleinden, gelijk delen (international Creative Commons)
Identifier:NL-OmsVHO00023P001
Locaties:Ootmarsum, Westwal