Familiefoto t.g.v. een vijftigjarig? huwelijksfeest.

Omschrijving:De boerderij staat rechts aan de Oldenzaalsestraat; 1 boerderij voor hotel Zomerlust: turfhandel Kunne. Ze haalden de turf uit de schepen die van Vriezenveen kwamen. Trefwoord specifiek: familiefoto, familie Kunne-Oude Roelink, vlnr staand Mina Droste-Kunne, Gait Droste, Johan Kloeze, ?, 'oma' Trui Kunne-Oude Roelink (Beuningen), ?, 'opa' Kunne, Katrien Kunne-Bode (Oldenzaal), Gerrit Kunne (buschauffeur ONOG), Annie Baalhuis-Kunne (Tilligte), Johan Baalhuis, Jan Beld, Truus Beld-Kunne, op de arm Joke Beld, voor kindje Johan Droste, Sien Kloeze-Kunne, zoontje Johan Kloeze, Sien Kunne-Bruns (Agelo), Johan Kunne, kind: Gerard Beld (zoontje Jan Beld), jongen Jan Beld (zoontje Jan Beld), Herman Kunne, Truusje Beld (dochter Jan Beld)
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Mina Droste-Kunne; Gait Droste; Johan Kloeze; Trui Kunne-Oude Roelink; Kunne; Katrien Kunne-Bode; Gerrit Kunne; Annie Baalhuis-Kunne; Johan Baalhuis; Jan Beld; Truus Beld-Kunne; Joke Beld; Johan Droste; Sien Kloeze-Kunne; Johan Kloeze; Sien Kunne-Bruns; Johan Kunne; Gerard Beld; Jan Beld; Herman Kunne; Truusje Beld
Datum:1950