Eucharistieviering t.g.v. het 50-jarig priesterfeest van rector B. Nieuwe Weme in de kapel van klooster Maria ad Fontes.

Omschrijving:In 2007 komt er (na 157 jaar!) een eind aan de aanwezigheid van de zusters in Ootmarsum. Ootmarsum. De zusters worden ondergebracht in de moederhuizen te Bussum en Amersfoort. Voor velen is het een zwaar afscheid. Er waren echter te weinig zusters over om het klooster in Ootmarsum open te houden.
Trefwoord specifiek: priesterfeest, eucharistieviering, vlnr Leonie Roelofs, pater de Bruin (studiegenoot rector), rector klooster Maria ad Fontes Bernard Nieuwe Weme, Susan Bult (dochter directeur Klooster G. Bult)
Trefwoord:activiteit & religieuze
Personen:Leonie Roelofs;pater de Bruin;Bernard Nieuwe Weme;Susan Bult
Periode:1/1/2000-1/1/2005
Opmerkingen:Zie Jaarboek 2006 van de Heemkunde Ootmarsum: “Afscheid zusters Kloosterbejaardenoord Maria ad Fontes”.
Locatie: klooster Maria ad Fontes
Auteur:Sanders, Bennie