Een draaiorgel van de familie Gigengack op het nostalgisch festijn op het Openluchtmuseum.

Omschrijving:In augustus vindt sinds enige jaren een nostalgisch festijn plaats op het terrein van het Openluchtmuseum en in de binnenstad. Tal van draaiorgels (in elk formaat) doen mee. Verder veel nostalgie in de vorm van spelletjes (ringsteken), grabbelton, een draaimolen (en andere kermisattracties), oude woonwagens, en snoepgoed uit grootmoeders tijd. Het initiatief werd genomen door Gerard Velthuis (Artica) en Gerard Wilbers (draaimolenexploitant).
Trefwoord specifiek: nostalgisch festijn, draaiorgels
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Periode:1/8/2009-31/8/2009