Een bloemetje als dank voor de beide sprekers van de lezing “Zijn wij wel zuinig op onze monumenten?”

Omschrijving:Aanleiding voor de lezing was het boek “Ootmarsum binnen de Wallen-40jaar bouwhistorisch onderzoek”, geschreven door Ab Warffemius van de Rijksdienst voor de Monumentenzorg Zeist. Drs. Mariël Kok (Monumentenzorg) en Ir. Afke van Doesburg (directeur Monumentenwacht Overijssel en Flevoland) vertelden over de wijze waarop beide instituten zorg dragen voor onze monumenten. Er was buitengewoon veel belangstelling.
Trefwoord specifiek: donateursavond, lezing heemkunde, belangstellenden vlnr Henk Geerdink, Hans Dekkers, Ties van Kerkhoff, staand vlnr Drs. Mariël Kok, Ir. Afke van Doesburg, Ria Eertman (op de rug gezien; secretaris heemkunde)
Trefwoord:activiteit & culturele
Personen:Henk Geerdink;Hans Dekkers;Ties van Kerkhoff;Mariël Kok;Afke van Doesburg;Ria Eertman
Datum:2/4/2007