De tenniskampioenen van TCO met kampioensbekers.

Omschrijving:De tennisbanen aan de Gliphak werden voorjaar 1969 in gebruik genomen. Tot 2011 was hier het sportcomplex van de TCO. Hierna werden tennisbanen in gebruik genomen aan de Alleeweg bij sportcomplex 'n Tooslag.
Trefwoord specifiek: kampioenschap, tenniskampioenschap, sport, tennis, voor vlnr Hans van Zuilekom, Will van Kerkhoff, Margot Wegdam, Harrie Oude Elberink
Trefwoord:gebeurtenis & sportieve
Personen:Hans van Zuilekom; Will van Kerkhoff; Margot Wegdam; Harrie Oude Elberink
Datum:1973
Opmerkingen:Locatie: tenniscomplex 'n Kotten.
Zie Jaarboek 2013 van de Heemkunde Ootmarsum: Theo Oude Elberink schreef “Oprichting van de tennisvereniging” en Ties van Kerkhoff “De tennisclub en het sportcomplex aan de Gliphak”.
Locaties:Ootmarsum, Gliphak