De Ootmarsumse Toneelvereniging maakte een uitstapje naar Porta Westfalia.

Omschrijving:Het was een traditie van de toneelvereniging om met de toneelgroep en de partners elke 3 jaar een lang weekend samen weg te gaan. Goed voor de onderlinge binding.
Trefwoord specifiek: uitstapje, uitstapje Toneelvereniging Ootmarsum, vlnr voor Siny Luft, Elvi Hofsté-Schröder, Herman Hardick, Johan Borggreve, Gerard Hofsté, Hans Spaltman, Jan Eertman, Lucie Hollink, Gerard Borggreve, midden Gerard Luft, Wim Hollink, Clementine Spaltman-Geerdink, Truus Borggreve, Siny Borggreve, Ine Hardick, Jacqueline Heerink, Lucie Steggink, Alfons Steggink, achter (hoofden vlnr) Wim Rouwers, Bennie Koekkoek, Marietje Koekkoek, Johny Ossenvoort, Johan Spenkelink, Francis Ossenvoort-Geerdink, Marijke Sanders, Josefien Rolink, Femy Leussink, Nico Rolink, Ben Sanders, Femie Spenkelink, Lucy Rouwers, Ria Eertman, Alouis Heerink, Marinus Leussink
Trefwoord:activiteit & recreatieve
Periode:1/9/1984-30/9/1984