De jeugd van Ootmarsum speelde graag een partijtje voetbal op het grasveld bij de kerk.

Omschrijving:Café Luttikhuis was net afgebroken t.b.v. nieuwe vleugel stadhuis. Trefwoord specifiek: jeugd Ootmarsum, vlnr gehurkt Leo Heerink, Wim Olde Meule (met voetbal), Hans Bos, staand Henk Hesselink, Bennie Veelers, Bennie Sanders, Schiltstraat vlnr stadspomp, pand Haarhuis (voorheen woonhuis/praktijk dokter Barenbrug), met puntdak pand Bloemen (tabak), op het eind van de straat pand Buijvoets (Electro)
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Leo Heerink;Wim Olde Meule;Hans Bos;Henk Hesselink;Bennie Veelers;Bennie Sanders
Periode:1/1/1962-1/1/1964