De huisartsen Barenbrug en Buddingh' bedanken voor het 1e exemplaar van het Jaarboek en wenst de Heemkunde Ootmarsum veel succes.

Omschrijving:In het Jaarboek staan een genealogisch artikel “De langstlopende huisartsenpraktijk in Ootmarsum”, geschreven door Fons Temmink. Dit is de huidige praktijk van Rob Barenbrug en Bert Buddingh'. Ook Bert Buddingh' ontving een presentexemplaar.
Trefwoord specifiek: presentatie Jaarboek Vereniging Heemkunde Ootmarsum, l. huisarts Bert Buddingh', r. huisarts Rob Barenbrug
Trefwoord:gebeurtenis & culturele
Personen:Bert Buddingh'; Rob Barenbrug
Datum:7/2/2014
Opmerkingen:Locatie: restaurant de Weemhof.
Auteur:fotowerkgroep
Locaties:Ootmarsum, Smithuisstraat 2b