De dames ten Oever.

Omschrijving:Artikel in Jaarboek 2003 van de Heemkunde Ootmarsum over de belevenissen van evacué Gré van de Mast in Ootmarsum. Zij was te gast bij de families ten Oever en Tenniglo. De dames woonden en hadden een textielwinkel op de hoek van de Oldenzaalsestraat / Grotestraat. Later had Tenniglo hier een antiekzaak, vervolgens Henk en Arina Kamp, en modezaak Bel Mondo; daarna kwam er een groenteman in en vanaf 2002 is het een atelier van glazenier Frans Houben.
Trefwoord specifiek: groepsfoto, l Marie ten Oever, r. Sientje ten Oever (coupeuse)
Trefwoord:persoon & groep mensen
Personen:Marie ten Oever; Sientje ten Oever
Periode:1/1/1950-31/12/1951