De bewoners van het appartementencomplex Stadsgraav'n aan de Westwal.

Omschrijving:De bewoners staan voor woonzorgcentrum Huize Franciscus, waar ze een feestje hadden t.g.v. het 15-jarig jubileum van de Stadsgraav'n. Trefwoord specifiek: bewoners Senioren Appartement Stadsgraav'n, zittend Maarten Frowijn, 1e rij vlnr Annie v. Benthem, mevr. Rekers, Stien Grimberg, Fien de Kruyf-Rikmanspoel, Anne Zweers (wijkverpleegster), Jantje v.d. Veen, Ria Spek, 2e rij Jo den Drijver, F. Schuurman, Lia Daalhuisen, Gerrit Katuin, Erik ten Brugge, Harry Beukers, Annie Damhuis, Teun Kooy, Patrick Stevelink, Riet Heerdink, achter Hennie Heupink, Bertus v.d. Pol
Personen:Maarten Frowijn;Annie van Benthem;Marie Rekers-Nijhuis;Stien Grimberg;Fien de Kruyf-Rikmanspoel;Anne Zweers;Jantje vvan der Veen;Ria Spek;Jo den Drijver;F. Schuurman;Lia Daalhuisen;Gerrit Katuin;Erik ten Brugge;Harry Beukers;Annie Damhuis;Teun Kooy;Patrick Stevelink;Riet Heerdink;Hennie Heupink;Bertus van de Pol
Periode:1/10/2014-31/10/2014
Locaties:Ootmarsum, Meierij 1