Concert van Harmonie Caecilia in zaal Pikkemaat.

Omschrijving:Jaarlijks geeft harmonie Caecilia een concert; vroeger was dit meestal in de grote zaal van café Pikkemaat.
Trefwoord specifiek: Harmonie Caecilia, muzikanten, bovenste rij vlnr Bennie van Benthem, Paul Bekhuis, Marinus Heesink, Johan ter Haar, rij ervoor Henk Veldboer, Paul Schulten, ? Rolink, ? Niehof, Geert Oortman, Truus Buijvoets, A. Baanstra, Bob Mulder, Flip Ossenvoort, rij ervoor links Johan Steinmeijer, in rijtje Dianne Mulder, Johnny van Benthem, ?, Marc Harink, Hans Loman, vooraan links Johnny Kötterman, Truus Mittendorf (van opzij), ervoor Bennie Koekoek, Henk Hulsink, dirigent Joop Heesink, ernaast Jan Mensink
Trefwoord:activiteit & culturele
Personen:Bennie van Benthem;Paul Bekhuis;Marinus Heesink;Johan ter Haar;Henk Veldboer;Paul Schulten;Rolink;Niehof;Geert Oortmann;Truus Buijvoets;A. Baanstra;Bob Mulder;Flip Ossenvoort;Johan Steinmeijer;Dianne Mulder;Johnny van Benthem;Marc Harink;Hans Loman;Johnny Kötterman;Truus Mittendorf;Bennie Koekoek;Henk Hulsink;Joop Heesink;Jan Mensink
Datum:15/3/1980
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 27-10-2011.
Identifier:NL-OmsVHO12034A014
Locaties:Ootmarsum, Oldenzaalsvoetpad