Charly-Ann Groot Koerkamp onthult het eerste glaspaneel van de historische muur op de Kuiperberg.

Omschrijving:De geschiedenis muur is voorzien van 7 glaspanelen met voorstellingen uit de (ontstaans)geschiedenis van Ootmarsum. Gedeputeerde Hester May zal de muur onthullen. Met de onthulling van de tijdslijn in de vorm van een muur wordt het herstelproject De Kuiperberg na ongeveer 10 jaar afgerond.
Jeugdige familieleden van kunstenares Desiree Groot Koerkamp mochten de doeken van de verhulde panelen halen en daarbij een toepasselijke tekst uitspreken. Haar dochtertje was als eerste aan de beurt.
Trefwoord specifiek: onthulling geschiedenismuur, Charly-Ann Groot Koerkamp, r. gedeputeerde Hester Maij, burgemeester Ineke Bakker
Trefwoord:gebeurtenis & culturele
Personen:Hester Maij;Ineke Bakker