Burgemeester G. Fleers zet onder het toeziend oog van Sinterklaas de eerste spade in de grond voor het centraal antennesysteem.

Omschrijving:De mast werd geplaatst naast de watertoren; later kwam er een schotel bij Annemarie Roeloffzen in de tuin te staan.
Trefwoord specifiek: 1e schop centraal antennesysteem, aan de schop burgemeester Bert (Gijsbert) Fleers (installatie 29 april 1973; laatste raadsvergadering 1 juni 1983), Zwarte Piet en Sinterklaas, vlnr Gustaaf Klaas, met staf ?, ?, Henk Veldboer (wethouder), Ank Schippers, Johan Bloemen (wethouder), Henri Meier (ambtenaar)
Trefwoord:gebeurtenis & bestuurlijke
Personen:Bert Fleers;Gustaaf Klaas;Henk Veldboer;Ank Schippers;Johan Bloemen;Henri Meier
Datum:29/4/1979
Opmerkingen:Foto geplaatst in Dinkelland Visie 21-11-2013.
Locatie: Kuiperberg
Bron:Twentsche Courant Tubantia